دوره تخصصی و پروژه محور دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو و محتوا برگزار می‌گردد

 | تاریخ ارسال: 1400/12/14 | 

در دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کسب و کاری باید در نظر داشته باشد، حرکت به سمت دنیای دیجیتال است. احتمالا تا مدتی دیگر، کسب و کارهایی که هیچ پایگاه آنلاینی ندارد از گردونه رقابت با شرکت‌های مشابه خودشان خارج می‌شوند و دیگر توانایی فعالیت در ابعاد گسترده را نخواهند داشت و یا برای رسیدن به مرحله‌ای که رقبایشان دارند، باید زحمت زیادی بکشند و توان زیادی بگذارند.
رقابت در فضای مجازی (دیجیتال) به شدت سخت است. ابزارهای زیادی برای فعالیت و بازاریابی در این فضا وجود دارد و هر کسب و کاری می‌تواند با توجه به رویکرد و هدف خود، از این ابزارها استفاده کند. به همین دلیل است که داشتن مهارت کافی برای استفاده از این ابزارها و همچنین داشتن علم کافی برای بررسی این ابزارها  از اهمیت بالایی برخوردار است.
باشگاه مهارت و اشتغال دانشگاه امیرکبیر قصد دارد در دوره جامع و پروژه‌محور Digital Marketing با تمرکز بر دو حوزه بسیار مهم این صنعت یعنی سئو و محتوا به سمت فضای مجازی و کسب موفقیت در آن حرکت کنیم. این دوره از ۵ کارگاه تشکیل شده‌است که هر کدام یکی از وجوه این صنعت را با استفاده از دانش کاربردی و انجام پروژه‌های عملی آموزش می‌دهد. در این دوره به مباحث تولید محتوا، بازاریابی محتوایی، سئو، گوگل آنالتیکس و گوگل سرچ کنسول به مدت ۵۵ ساعت خواهیم پرداخت. همچنین در این دوره سه مهارت نرم مهم این صنعت که هر دیجیتال مارکتری باید آن‌ها را بداند طی سه کارگاه و به مدت ۱۵ ساعت آموزش داده خواهند شد.
اساتید این دوره در حوزه تخصص خود جزو حرفه‌ای‌ترین افراد هستند و در طول دوره با استفاده از دانش نظری و عملی به همراهی با دانشجو می‌پردازند. سرفصل‌های دوره جامع و پروژه‌محور دیجیتال مارکتینگ بر اساس نیازهای بازار کار این حوزه مشخص شده‌اند و به صورت هدفمند دانشجو را به بازار کار متصل می‌کنند.
یکی از ویژگی‌های مهم این دوره، امکان دریافت فرصت کارآموزی در شرکت‌های معتبر حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. با استفاده از این فرصت، می‌توانید دانشی که کسب کرده‌اید را به شکلی عملی اجرا کنید و با خیالی آسوده وارد بازار کار شوید.
 
برای ثبت نام در دوره تخصصی و پروژه محور دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو و محتوا، به سایت باشگاه مهارت و اشتغال مراجعه کنید.
می‌توانید تا تاریخ ۱۵ اسفند این دوره را با ۵۰% تخفیف ویژه دانشجویان امیرکبیر ثبت نام کنید.
 

 لینک ثبت نام: 
ثبت نام در دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ