برگزاری مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 | تاریخ ارسال: 1401/2/18 | 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای از برگزاری دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برای دومین سال پیاپی در واحدهای منتخب سراسر کشور برگزار می شود.
ایشان ادامه داد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه کتابخوانی آنان برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
وی در خصوص شکل برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو محور آزاد و تخصصی برگزار می شود. در بخش آزاد دانشجویان می توانند هر کتاب با موضوع دلخواه را انتخاب نموده و در مدت زمان ۳ دقیقه به معرفی خلاقانه آن بپردازند و تجربه خوانش یک کتاب منتخب را با دیگران به اشتراک بگذارند. در بخش تخصصی نیز دانشجویان می توانند کتاب هایی با موضوع و درون ­مایه اقتصاد را معرفی نمایند. که در ادامه سه داور حاضر در جلسه بهترین ارائه ها را به لحاظ محتوا و فن ارائه انتخاب خواهند نمود.
مهدی ورسه ای در پایان با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات در خرداد ماه سال جاری و به صورت حضوری برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد و نفر اول این مسابقات نیز جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست می آورد.
گفتنی است تمامی دانشجویان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایتroytab.ir/۳mbook۱۴۰۰  مراجعه و با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس jd_aut_admin  ارتباط برقرار نمایند.